Referanslar

1- Kazdağı Turizm firmasının www.kazdagi.com.tr sitesiyle Kazdağları Çanakkale ve Balıkesir'de hizmet verdiği ''Kazdağları Sağlık Kampları'' ve Kazdağları Kilo verme Kampları''nın asıl referansı öncelikle kendisidir. Yer: Kaz dağı ve Kaz dağları hem deniz hem 1000- 1500 rakım oksijen seviyesinde tabiat parkları, 100 dönümlük tesisleri, 40 hektarlık yürüyüş ve açık hava etkinlik alanları hem dağda hem denizdedir. Oksijenin zirvesinde şifası doğasından, havasından, suyundandır.

1- Adı da Kazdağı Turizm'dir, 2- sitesi de www.kazdagi.com.tr 'dir 3 - Yeri de Kaz dağı'dır. Tüm tıp doktorlarının da ortak kararı olarak şifa merkezinin kendisi de Kaz dağı'dır. Bu konumda rakibi yoktur.

Ancak verdiğimiz hizmetin hassaslığı, insan hayatındaki önemi ve hayat vermesi, hayata döndürmesi ve tüm sağlık spor hizmetleri, rekabet ortamlarında kötü niyetli insanlarca ve rekabet piyasasında, verdiği hizmetin önemi yadsınarak karalama politikaları uygulanabileceğinden ve siz değerli misafirlerimizin uzun süre konaklamaya gelmek üzere güven ihtiyacında olabileceğiniz göz önünde bulundurularak sizlere tesisimize gelen misafirlerimizin bazılarının kısa yorumlarını ve iletişim telefonlarını referans olarak paylaşmayı seçtik çünkü biz başarımıza güveniyoruz.

Önce siz inanacaksınız ve karalamalara değil övgülere memnun kalan misafirlerimizin, hayatını değiştiren, pes etmeyen, bize inanarak sağlığına kavuşan, burada kilo vererek yepyeni bir hayata başlayan ve ameliyat sonrası şifalanan tüm misafirlerimizin sözlerine güveneceğiz. Siz güvende  hissedin diye paylaştık. Temizlik, yemekler, eğitmenler en önem verdiğimiz konulardır. Bu konularda istediğiniz zaman kampımıza da gelerek ziyaret edebilir, bizzat görebilirsiniz.

REFERANSLAR:

BİNNAZ AVCI ( Almanya ) +49 176 80483489 : (Güzellik Merkezi İşletmecisi) Kazdağları'na kilo vermeye ve yenilenmeye geldiğimde oldukça çekingen ve hassastım. Doğa'yı çok sevdiğim için Kazdağlar'na bayıldım, tesise hayran kaldım. Buraya 80 kg gelip ,1 ayda 70 kg olarak Almanya'ya geri döndüğümde sağlıklı bir şekilde kilo vermenin burada mümkün olduğunu bizzat yaşadım. Burada aldığım terapiler, ruhsal meditasyon ve enerji çalışmaları da hayata tüm bakış açımı değiştirdi ve yaşamımın seyri değişti. Odalar beklentimin çok üstündeydi ve her talep ettiğimde temizliğim yapıldı. Yemekler de enfesti ve serbestçe mutfağa girip çıkabilmek de kilo verme kampında olduğumu hiç hissettirmedi. Teşekkürler Kazdağları Sağlık ve Kilo verme ekibi. Hepinizi seviyorum, yine geleceğim.

YILDIZ KIR ( İsviçre, Zürih ve İstanbul,Moda) +90 530 8641407 : ( Yatırımcı, Restoran İşletmecisi) Kazdağları zaten hep sevdiğim ve her sene geldiğim bir yer. Altınoluk ve Akçay'da yazlıklarımız da olduğundan burayı seçmem kolay oldu. Bir arkadaşımla geldim, beni hava limanında karşıladılar, gelene kadar birçok kişi beni caydırmaya çalıştı, deli misin aç kalırsın, sen kokoşsun yapamazsın dağlarda doğada zorlanırsın  dediler, ben dinlemedim çünkü kilom almış başını gidiyordu ve sağlığım kötü etkilenmişti. Ve Kazdağları Sağlık ve Kilo verme kampına geldikten sonra hiç dönemk istemedim, yaklaşık 2 ay kaldım, her günü ayrı bir serüven, ayrı bir uyanıştı, sağlığıma kavuştum , beklemediğim kadar inceldim ve güzelleştim, öz güvenim kendine geldi, hayata döndüm, tüm arkadaşlarıma da anlattım, ben kamptayken onlar da geldi onlar da faydalansın bu mutluluğu bu güzellikleri paylaşsınlar istedim. Kampta eğitmenler yürüyüş koçları, pilates, yoga koçları olduğu halde ben birçok kez kendi başıma yürüyüşlere çıkmayı seçtim, kendi seçtiğim yerlerde, şelalelerde, doğada, nehir kenarında, göletlerde, dağ zirvelerinde meditasyonlar yaptım, kendimi dinledim, o kadar çok mesaj geldi ki, buradan döndükten sonra hiçbir şey anı olmadı, herkese tavsiye ediyorum, her sene geleceğim.

Av. İREM ERKEN (İstanbul)  +90 553 964 0305 :( Avukat ) Burası ile ilgili anlatacağım çok şey var. Oldukça çekinerek gelmiştim, hem sağlık sorunlarım vardı, hem çok kilo almıştım, acabalarım öylesine çoktu, babamla birlikte geldik. Dağın zirvesinde cennet görüntüsünde bir tesise geldik, ilk görüşte büyülendim, ilk hafta çok ağladım, yapamayacağımı sandığım anlar oldu, tiroidlerim iyi çalışmadığı için kilo vermekte zorlanacağıma inanmıştım ve basenlerimin incelmesi imkansız gibi görünüyordu. 21 gün diye geldim ve tam 2 ay kaldım ve 25 kg verdim, değişimim inanılmazdı. Tüm isteyenlere önceki ve sonraki resimlerimi paylaşabilirim. bir sonraki sene tekrar spor için ve dostlarımı görmeye geldim, buranın müdavimi oldum. Şimdi hobi olarak tatil dönemlerimde kampta trekking koçluğu yapıyorum. Tüm Kazdağları'nın tüm yürüyüş parkurlarını, kanyonlarını, su pınarlarını, şelalerini  ezberledim, yüzmediğim su kalmadı. Bu süreçte İşletmeci Deren ablam ile gerçek dost olduk. Kazdağları'nda mucizelere inandım. Herkesin burayı görmesi yaşaması şart:)

HURİYE ÇETİNDAĞ ( İsveç ve İstanbul ) (İş Kadını) +90 532 3180895 Kazdağları Sağlık ve Kilo verme kampına arkadaşımın vesilesiyle geldim, yenilenmeye, değişmeye ve herkesten herşeyden uzaklaşmaya ihtiyacım vardı. İlk defa çocuklarımdan ayrı kalarak bu kadar uzun bir süre onlardan uzakta kaldım. İsveç'teki ofisimi de bir süreliğine kızıma bıraktım. Hem kilo aldığım için kendimi beğenmemeye başlamıştım hem de burada birçok korkumla yüzleştim. Karanlıktan, yalnız kalmaktan, ölümden ne kadar korktuğumu burada farkettim ve birçok gerçekle terapiler süresinde yüzleştim. Buradan harika dostluklarla harika hissederek döndüm ve inanın hayatıma çok şey kattı. Yine geleceğim, bu sefer İsviçre'deki oğlumu da alıp geleceğim. Çok çalışan bir işadamı olduğu için işlerden biraz olsun uzaklaşıp ,ruhsal aydınlanma ve kişisel gelişim konularından çok faydalanacağına inanıyorum ve Deren hn. ile çok iyi anlaşacaklarını ve birbirlerine çok şey katacaklarına inanıyorum. Sevgiler herkese.

MEHMET DİYAR (Urfa) +90 532 3654420 (İş Adamı, Dinlenme Tesisleri Sahibi) Benim için anlatılmaz yaşanır bir tecrübeydi, işi gücü bıraktım sağlığım için dedim ve ömrümde ilk kez 21 günlüğüne işimden uzaklaştım. İyi ki de yaptım. Kış ayında geldim. 100 kg olmuştum, nefesim tıkanıyordu, göbeğim pantalonlara sığmıyordu. Bana 10 kilo garanti ettiler oysa ben 21 günde 15 kg verdim hemde güle eğlene. Dağlara vurdum kendimi bol bol sağlıklı yemekler yedim, taze taze soğan sarımsak yedim, burada çok şey öğrendim, sağlığıma kavuştum, her isteyene önceki ve sonraki resimlerimi, burada çektiğim videoları, anılarımı paylaşabilirim. Herşeyden çok memnun kaldım. Temizlik de yemekler de eğitmenlerde mükemmeldi. Teşekkürler Kazdağları ekibi.

YEŞİM IŞIK (İstanbul ve Viyana) +90 532 2951894 (Editör) Tüm sağlığımı ve fiziğimi buraya borçluyum, her sene muhakkak 3 hafta geliyorum. Kazdağları suyu saçlarıma tenime çok iyi geliyor. Kazdağları kampının konumu ve orman içi olması sayesinde tertemiz oksijenle çam ağaçlarının içinde tertemiz hava soluyarak nefes terapilerine katılıyorum ve karnımda hiç şiş ödem kalmıyor.

BÜLENT BAHAR ( Rusya,İstanbul ) +90 533 7435206 ( İlaç Firması İhracat Müdürü) Ben kızım için geldim. Kızım daha 15 yaşındaydı ve 80 kiloyu geçmişti. Kızımı 21 günlüğüne çekinerek kaydettim, belki sıkılır durmaz sandık. Oysa yanıldım, kızım o kadar keyif aldı o kadar ortama uyum sağladı ve öyle sevilmiş ki tüm yazı kampta geçirdi. 3 ay kaldı. Dönmek bile istemedi. Kızımı yeniden incecik tüm güzelliğiyle gördüğümde çok duygulandım. Harika bir aile olduk. Ailecek çok memnunuz.

SUNAY PEKOĞLU ( İstanbul,Sarıyer, İzmir Kuşadası) +90 5442118154 ( Öğretmen) Biz kampa  kızımla katıldık. Kızımın hem kilo hem sağlık sorunları vardı ve asosyaldi. Kızıma eşlik etmek bahanesiyle kendim de 21 gün kalmak istedim. iyi ki de kaldım ben de harika inceldim. 80 kilolardaydım 70'li kilolara indim, memnun kaldığımız için süreyi uzattık ve 2 ay kaldık, kızımı yeniden ince, zarif görmek, sağlığına kavuşmasına çok mutlu olduk. Kızım 2 adım atmakta bile güçlük çekerken dağlara bile tırmandı, yamaçları çıktı.  Herşey çok güzeldi. Teşekkürler.

MEHMET UZUN ( İstanbul, Amerika ) + 90 532 4516681 ( Harvey Nichols Koordinatör) Kazdağları'na ve kampın yerine, konumuna, doğasına bayıldık. Eşim ve çocuklarımla geldim ve hiç solumadığım kadar temiz hava soludum. Eşimle nefes terapilerine, yoga derslerine ve pilates gibi eğitimlere katılmak için spor ve doğa tatili yapmak istedik ve tüm aktivitelerden ve herşeyden çok memnun kaldık. Temizlikleri böylesi bir doğada çok başarıyla sağlanmıştı. Mutfak heran misafirlere açık ve tertemizdi. Odalar balayı suiti kadar sıcak ve ev gibi hissettirdi. Çok teşekkürler.

DOĞANER DEMİR ( İstanbul,Beylikdüzü) +90 532 3725358 ( Restoran ve Yemek zincirleri sahibi ) Kazdağları Sağlık ve Kilo verme kampı benim için yoğun iş temposundan bir kaçış oldu, herşeyden uzaklaşıp doğayla bütünleştim, yürüyüşler yaptım, en gözel göletlerde, şelalelerde yüzdüm, zaman su gibi akıp geçti, harika zamanlar geçirdim, hem kilo verdim, hem nefesim açıldı, hem şarz oldum.

MAKBULE GÜLER (Almanya ) +49 157 34892395 ( Şef Aşçı ve İşletmeci) Ben Kazdağları2nı hep merak etmiştim, çok kilom yoktu ama karın bölgem ve midem çok şişmişti, vücudum ödem toplamıştı, özel hayatımda oldukça zor bir dönem geçiriyordum. Burada hem tam garanti edilen kilomu verdim, incecik ve sağlıklı oldum hem kafamı dinlemeye fırsat buldum. Bol bol güneşlendim, yüzdüm, yürüdüm, esneme, pilates, nefes egzersizlerine ve yogaya katıldım, çok eğlendim, çok güzel dostlar kazandım. Herkese tavsiye ederim.

YÜKSEL BAYAR (İstanbul) +90 532 4365689 ( Gayrimenkul Uzmanı, Broker) Kazdağları sağlık ve kilo verme kampına gelmeye karar vermem ve işlerimi ayarlamam oldukça zaman aldı, hep ertelemiştim , sonunda geldim 21 gün kaldım ve hayatımda yaşadığım en güzel tecrübeydi diyebilirim. Hem kilo vermek, hem eğlenmek hem de harika dostlar kazanmak. Benim grup çok eğlenceliydi, çok da kalabalıktık, şanslı bir insanımdır, şans beni Kazdağlarına çekti.Teşekkürler.

ŞAYESTE TÜRKER ( Balıkesir,Altınoluk- Ankara) +90 535 4254065 (Emekli ) Kazdağları ile tanışmam çok eskiye dayansa da Kazdağları sağlık kampı ile 2006'da tanıştım ve sürekli gidiyorum. 1 hafta 1 hafta kaçıyorum. Hem kilomu kontrol altında tutuyorum, hem sağlıklı yaşamayı seçiyorum. Burada nefesim olağanüstü. Burada yapılan tüm farkındalık ve aydınlanma çalışmalarına katılıyorum. Meditasyonlar, şükür terapileri, enerji çalışmalar hepsi benim ilgi alanım. Bana çok iyi geliyor, herkese tavsiye ediyorum. Ruhsal konularla ilgili de herkese yardımcı olabilirim. Yürüyüşlerde de eşlik edebilirim. Kampa sık sık katılıyorum.

DUYGU BÜRÜMCEK (Safranbolu,Karabük) +90 538 5628040 (Biyoloji öğretmeni) Kazdağları Sağlık ve Kilo verme kampı benim ikinci adresim, ailem gibi, her sene yazı burada geçiriyorum. En çok Ruhani kamp kısmı bana iyi geliyor ve her sene aynı arkadaşlarla biraraya gelip vakit geçiriyoruz, tatil köyü gibi, yaz kampı gibi. Gündüzleri spora da katılıyorum, akşamları okey oynuyoruz, kağıt oynuyoruz, tabu, sessiz sinema, film geceleri, dans geceleri çok eğleniyoruz.

GÜLAY ÖKTEN ( Almanya, Ankara ) +90 543 3431694 ( Emekli) Ben kampla 2017'de tanıştım, bir arkadaşımla başka bir kamptayken kendimi yine yakın bir arkadaşım saysesinde burada buldum. Çok samimi bir ortam. Aile gibi. Evimde gibi hissettim. Çok eğlendik, çok güldük. Detoks'tan çıktığım halde kilo verdim, dayanılmaz ağrılarımdan kurtuldum. Aldığım terapiler ve sağlığımla ilgili konulan teşhisler sayesinde önlemlerimi aldım ve kendime harika bir sağlık yatırımı yapmış oldum. Sadece 2 hafta kalabildim ama yetmedi, baharda arkadaşlarla yeniden buluşmak üzere sözleştik. Harika bir yer. Hem sağlığıma kavuştum, hem yaz sıcağında Kazdağları serinliğinin tadını çıkardım.

MERYEM GÜLTEN ( Belçika ) +90 531 9631309 ( Belçika'da Eğitmen) Ben astım hastası olduğum için katıldım, ciğerlerime çok iyi geldi, tüm nefes terapilerine ve esneme egzersizlerine ve ruhani şifa çalışmalarına kadar katıldım. Dostluklar kazandım. Sağlığıma kavuştum. Herkese tavsiye ederim.

NURİ AYYILDIZ ( Avusturalya ) + 61 476053842 ( Sağlık Görevlisi) Bana doktorum kilo vermezsen şeker hastası ve diyabet olacaksın dedi, daha fazla erteleyemezdim. İşim gereği geç saatlere kadar çalıştığımdan hep düzensiz ve geç saatte sağlıksız besleniyordum. Bana 1 ayda 10 kg garanti ettiler, ben 13 kg verdim, hem de herşeyden yedim ve hiç aç kalmadım, söylenilen herşeye uydum , tüm spor faaliyetlerine aktivitelere katıldım. İyi ki gelmişim, sağlığıma kavuştum çok şükür.

HÜSEYİN SAYAN (Hollanda/Antalya) +90 542 3560770 : Ben buraya gelene kadar çok ince eleyip sık dokudum, oldukça paranoyak bir yaşam sürüyor ve alkolden uzak duramıyordum ve Hollanda'da birçok madde bağımlılığı edinmiştim. Özgüven problemi yaşıyordum ve anti depresanlar kullanıyordum. 138 kiloya dayanmıştım ve karnımı artık saklayamıyor ve rahat hareket edemiyordum. Beni gelmeye 1 hafta denemeye ikna ettiler ve ben 2,5 ay kaldım 35 kg verdim. Alkolü bıraktım. Hiçbir uyuşturucu madde kullanmadan en sağlıklı yaşamı sürdüm. Sonsuz teşekkürler.

HATİCE GÜRKAN (Antalya) +90 539 9830221 : (Sağlık görevlisi) Ben Antalya'dan 15 saatlik bir otobüs yolculuğula geldim Kazdağları'na. İlk 21 gün 10 kg verince kalmaya ve bu problemi burada bırakıp yepyeni ben olarak dönmeye karar verdim ve 2,5 ay kaldım. Rapor alarak tatilimi uzattım. Doğum sonrası kilolarımdan tamamen kurtuldum. Kendimi yıllardır görmediğim kadar güzel ince zarif gördüm. Döndüğümde kimse beni tanıyamadı. Upuzun saçlarımı da kür yapıp yepyeni imajımla döndüm. Eşim bana yeniden aşık oldu:) Teşekkürler Kazdağları ekibi.

ALİ AKMAN ( Manisa ) +90 532 6042852 ( Muhasebeci ) Benim uyku apnem vardı, oksijen makinesiyle uyuyabiliyordum ve kilom çok fazlalaşmıştı, artık eşimi ve çocuğumu huzursuz ediyordum üstelik genç yaşta kalp ameliyatı geçirdiğim için kilo vermem mecburi bir hal almıştı. Böyle bir zamanda Kazdağları sağlık ve kilo verme kampı'na rast geldim. Gidip gördüm, çok beğendim , akabinde işlerimi ayarlayıp 2 aylığına geldim tam 35 kg verdim. Kimse inanamadı. Oksijen makinesini bıraktım, uyku apnem kalmadı. Teşekkürler Kazdağları Kilo verme kampı.

CEREN KIZILTAN ( İstanbul ) +90 532 2711068 ( İtalya, İstanbul ) Hayran kaldığım nadide yerlerden biri Kazdağları. Hiç bu kadar eğlenmemiştim. O kadar mutluluk içinde kilo verdim ki görmeye tahammül edemediğim basenlerimin tüm fazla yağ ve çirkin görüntüsünden kurtuldum. Harika dostlarım oldu. Yurtdışında yaşayan birçok arkadaşımla kampta tanışma fırsatı buldum. Bol bol kitap okuyup meditasyonlar yaptım, doğada pilates yapmanın zevkine vardım. Her sene buradayım.